KLANT

Bodel Campus

Tijd investeren in tijd besparen

Bodel Campus maakt al jarenlang e-trainingen voor mooie bedrijven zoals Mora en Beekers Berries. Door deze praktische e-trainingen is het inwerken van nieuwe medewerkers een peulenschil. Klanten die eenmaal binnen zijn blijven klant. Klinkt top toch?!

Nieuwe visie, positionering, team en strategie

De medewerkers van het bedrijf zijn stuk voor stuk harde werkers. De passie is aanwezig binnen de directie van Bodel. Helaas leverde dit niet het gewenste resultaat: niet altijd een optimale sfeer op de werkvloer, uiteenlopende doelgroepen …. Er was veel onduidelijk en ook wel onbegrip. Wat is nu eigenlijk ons doel?

Onze hulp werd ingeschakeld: “Hoe krijgen we iedereen mee de juiste richting in? En hoe laten we onze klanten voelen waar we voor staan?”

Tijdens actieve brainstormsessies, met de directie en enkele teamleden, zijn we allereerst aan de slag gegaan met het invullen van een merkwiel en persona’s. Want waar staan we voor als organisatie? Wie is onze klant? En hoe willen we dat zij ons zien?

Vervolgens werd een krachtige visie geformuleerd met bijpassende positionering & strategie. Een visie waar bijna(!) iedereen zich in kon vinden. De medewerkers die dit niet konden hebben hun hart gevolgd en zijn ergens anders gaan werken. En mensen bij wie het hart sneller ging slaan van deze nieuwe uitstraling werden aangetrokken. Hiermee stond er in mum van tijd een geweldig team met eenzelfde doel!

Het resultaat:

Een helder en inspirerend verhaal over waar de organisatie voor staat en wat hun doel is, vertaald naar aantrekkelijke communicatiemiddelen.

“Kim heeft ons bedrijf een enorme boost gegeven. Met haar marketingvisie heeft ze Bodel Campus echt op de kaart gezet”

Duidelijke visie geeft richting

Zie je visie als een meetlat. Leg alles wat je doet langs de lat. Past het? Of stiekem toch niet?! Geen discussie nodig. Heerlijk!

Leuke sfeer = leuke klanten

Creëer een topsfeer op kantoor. En klanten genieten vanzelf mee van deze geweldige vibe. Dus investeer in je mensen!

Wie niet kiest verliest

Durf keuzes te maken. Anders weet de klant niet waar jij als organisatie voor staat en zullen ze dus ook niet voor jou kiezen.

Zoek je passie

Iemand die doet wat hij/zij leuk vindt is gelukkiger en succesvoller. Help je medewerkers hun passie binnen het werk te vinden. Geloof ons: wat je geeft, krijg je terug.

Heb je vragen over deze case?

Stuur mij dan een berichtje en ik beantwoord je vragen.

Heb je vragen over deze case?

Stuur mij dan een berichtje en ik beantwoord je vragen.

Heb je vragen over deze case?

Stuur mij dan een berichtje en ik beantwoord je vragen.

Deze klanten gingen je voor

Eens vrijblijvend sparren?